עיצוב ודמיון

אתר על עיצוב והשראה

Uncategorized

ספא מפנק למסיבת רווקות

בכל מקום שבו תחליט להירגע, להיטען מחדש ולהתחבר מחדש לפני היום הגדול שלך, קרא את כל מה שאתה צריך לדעת על אירוח מסיבת רווקות בספא. בין אם אתם מתכננים מסיבת רווקות או מתכננים שירותים ליום הגדול, טיול בספא הוא חובה. אם אתם מתכננים מסיבת רווקות בחדר מלון, במקרים רבים יש ספא באתר הנופש (או בקרבת מקום אם אתם במרכז העיר). ניתן לערוך מסיבת רווקות בספא, או להתקשר לקוסמטיקאיות, מניקוריסטיות ועיסויים תורנית למסיבת ספא במקום.

בין אם יש לך חמישה

שמונה או שתים עשרה חברים, אתה יכול להזמין את מסיבת הרווקות המושלמת, כולל הספא והשירותים האהובים עליך. כמה ממסיבות הרווקות הטובות ביותר הן מאופקות, מסיבות בית עם הכלה לעתיד ומתרווחת וצפייה בסרטים ובתוכניות הטלוויזיה האהובות עליך (אני מלאה כרגע), ללגום משקאות וחטיפים טעימים, ולהתפנק ב- טיפולי ספא ביתי.

מסיבת רווקות בספא

היא כולה רגיעה וכיף, אז כל משחק או פעילות שאתם מתכננים, וודאו שיש לכם מספיק זמן להירגע, לפנק את עצמכם ולצפות בכוכבים. זה מה שמחכה לך, למסיבת הרווקות ולשאר המסיבה, כשתבחרי את טיפולי הספא האלו לסיום יומך. לכלה שמעדיפה פינוק על פני זריקות, מסיבת רווקות בספא היא הדרך המושלמת להירגע, להירגע ולהתפנק בפינוק כל כך נחוץ לאחר חודשים של תכנון חתונה. מסיבת רווקות בספא היא די נינוחה באופייה, אבל כדאי להוסיף כמה פעילויות במהלך סוף השבוע כדי לעזור למסיבת החתונה שלכם להיקשר זה עם זה ואיתכם.

חבילות ספא למסיבת רווקות

כולל עיסוי, מאפשרות לכלה ולחברות חופש נעים מההמולה של תכנון חתונה. חבילות מסיבת רווקות מאפשרות לכם לתכנן מסיבה ייחודית מתחילתה ועד סופה. עם חבילת Sisley Spas Pamper Yourself Together, מסיבת הרווקות שלך בספא תוכל לרכוש מושב ולקבל 10% הנחה על כל טיפולי הא-לה-קארט, כולל טיפולי פנים ארומטיים ועיסויי גוף מלאים מחייה.

מכוני ספא רבים מציעים מגוון רחב של טיפולי פנים מובחרים שניתן לכלול בחבילת מסיבת ספא

החדשות הטובות הן שטווחי המחירים וסוגי טיפולי הפנים משתנים, כך שלא משנה סוג העור או התקציב שלך, סביר להניח שתוכלי למצוא אחד שמתאים לך ולבנות שלך, לא משנה לאן פניך למסיבת הרווקות שלך. . מסיבת הרווקות "[Bee] Autiful" שלהם כוללת עיסוי או טיפול פנים בהתאמה אישית, ארוחת צהריים וטוסט שמפניה, ובחירה בקרצוף לבנדר או ספריי גוף טבעי, הכל בסוויטת Aiyana Suite VIP בספא או על שפת הבריכה בספא מפואר. בַּיִת.

קנדיס בץ

מנהלת AWAY Spa, אומרת שגם ימי הספא לגברים הפכו פופולריים יותר באזור, אז אם את מרגישה כמו כלה נדיבה ורוצה לערב את הגבר שלך וחבריו בטיול שלהם, אתה יכול להזמין אותם. חבילת "בריחה" חתנים (45 דקות של טיפול פנים, מניקור ופדיקור ב-$145). עזרו לכלה להירגע על ידי תכנון מסיבת רווקות בסולט לייק סיטי, יוטה ב-Matrix Spa & Massage.

יום מסיבת רווקות בספא מתחיל בטיפול מלכותי ואחריו מפגש מרגיע בחדר אדים פרטי וארומתרפיה שממריץ ומרענן את העור

כדי לגרום לך להיראות פנטסטי בחתונה שלך. יום רגוע בספא Red Hot הוא דרך מצוינת לבלות עם החתונה שלך. בספא Red Hot, יש לנו את כל השירותים כדי להפוך את השהות שלך כאן למיוחדת.

טיפולי הספא המרגיעים שלנו יהפכו את היום המיוחד שלכם למרגיע ככל האפשר

בין אם מדובר בימי הולדת, מסיבות רווקות, אירועי חברה, או סתם בילוי זמן איכות עם חברים, מסיבות ספא ב-Red Hot Spa הן הדרך המושלמת להירגע. מטיפים ועד בהונות מסיבות ספא יום הן מפגשים של חברים או משפחה כדי לחלוק את היתרונות של טיפול ספא מרענן. מסיבות הספא הטובות ביותר למסיבות רווקות כוללות ימים ארוכים לצד הבריכה, טיפולים מפוארים ואווירה מרגיעה כללית שבה אתה יכול לשבת לאחור ולהירגע עם משקה ביד ו-BFF לצידך.

לחופשת חברה מושלמת בלב אחד מיעדי מסיבת הרווקות הפופולריים בעולם

לכו אל Allure Day Spa שבו יתייחסו אליכם והצוות שלכם כמו נסיכות בספא החלומות שלכם למסיבת רווקות. אם אתה באמת רוצה ללכת על מסיבת רווקות, שקול את הספא הזה באי היוקרתי אנגווילה בעיקר בגלל חבילת ה- Girlfriend Getaway שלהם. ממרפסת הבריכה ועד לספא, לך ולבנות שלך לא תהיה בעיה ליהנות מכל מה שיש לאתר הנופש היוקרתי הזה להציע במהלך מסיבת הרווקות שלך בניו אורלינס.

בין אם אתם הולכים לספא לכמה שעות של פינוק או ליום שלם בחוץ

אתם והשושבינות שלכם יכולים לצפות לשמפניה איכותית, טיפולי ספא איכותיים ושפע של הזדמנויות להתרועע בסביבה השלווה של חוף מרטל. עם המגוון הרחב של טיפולי הגוף שמציע מירטל ביץ' ספא, יש לך ולחברת החתונה הזדמנות לחזק את החברות שלכם ולהרגיש מחוברים יותר ברגע. אתה יכול להירגע על שפת הבריכה ולקבוע טיפולי ספא רבים, כמו גם סופי שבוע ארוכים מלאים בשירותים נהדרים כגון טיפולי פנים, עיסויים ואמבטיות בוץ.

נסו לבחור בספא עם פינת ישיבה גדולה או ג'קוזי בו כל אחד יכול למצוא את עצמו בין הטיפולים

אם אתם רוצים להירגע ולהירגע לפני או אחרי היציאה לחופים החוליים, פנו לספא של ניופורט מריוט: 4,500 רגל מרובע של שמונה חדרי טיפולים, טרקלין פרטי, ספר בשירות מלא וסלון יופי. . הדבר הטוב ביותר בערב ספא ביתי הוא ללא ספק קוד הלבוש הקז'ואל.

עבור מסיבות רווקות בספא שרוצות לחוות שירותים ברמה עולמית

כמו גם כמה פעילויות מהנות עבור האולטימטיבי הרפתקאות וחיי לילה, ל-W Scottsdale יש בדיוק את זה להציע. אם סוף שבוע שלם בספא נשמע כמו חלום, אפשר גם להפוך יום ספא אחד למסיבת רווקות מרגשת יותר. כאשר מתכננים לבלות יום שלם או אחר צהריים בספא, אל תשכחו לאכול ולשתות.

למידע מורחב בנושא של ספא מפנק למסיבת רווקות ניתן לגשת לאתר flamingospa.co.il

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *