עיצוב ודמיון

אתר על עיצוב והשראה

Uncategorized

מתנות לרופאים

"העבודה כרופא יכולה להיות קשה", אומר מיכאל חן, מתמחה בסטארט-אפ עזרא לבדיקת סרטן, ומציע לרפא את הרופא שלו בשיעור מדיטציה. 10 $ שובר מתנה חלק כדי להקל על רופאי האכלה אפילו יותר, רופא המשפחה קולין ז'ו מציע לתת שוברי מתנה למסעדה כדי שיוכלו להזמין גם בבית וגם בבית החולים. כרטיס המתנה הזה של אמזון אומר שהרופא בחייך יכול לבחור כל מה שהוא צריך לטעמו. המתנה הזו תגיע רחוק, במיוחד אם הרופא המיוחד הזה הוא בן משפחה.

אם רופא אוהב תכשיטים בחייך

אז צמיד סטטוסקופ זה הוא אפשרות מתנה נהדרת עבורו. בין אם הרופא שלך פורש או שאתה רק רוצה להראות לו את הערכתך לשנים של טיפול איכותי, שקול את המוצר האיכותי הזה. לאחר מכן בחר את גופן הצעת המחיר המועדף עליך, שם הרופא ותקבל מתנה ייחודית שהם יאהבו.

ארנקים עם חריטה אישית הם מתנה פשוטה אך בטוחה לרופאים שיש להם את כל מה שהם צריכים

Baron Fig Squire Rollerball $ 55 $ 55 "מתנות מעשיות מוערכות על ידי רוב הרופאים. תודה לרופא שלך על אחד ממשקפי Polar Camel המותאמים אישית אלה שניתן להתאים אישית גם עבור כל מקצוע רפואי.

זמין בשחור

אפור וטורקיז, הגרביים הרפואיות הללו מציגות את צרכיו התוססים של הרופא ויכולות לייפות כל תלבושת, להעלות חיוך על פניהם של המטופלים. זוהי מתנה מתחשבת לרופא שלך, בין אם זה נוירולוג, נוירוכירורג, פסיכולוג או פסיכיאטר. הספר הנפלא הזה הוא אחד של המתנות הטובות ביותר לרופאים, רופאים, סטודנטים לרפואה ורופאים.

הרעיון של רופא ומטופל והביצוע האמנותי שלו הופכים אותו לאחת המתנות הייחודיות ביותר לרופאים

כסמל האוניברסלי של הרפואה, לסטטוסקופ יש פוטנציאל אדיר בכל הנוגע למתנות לרופא. סטטוסקופים הם כבר מזמן סמל לטיפול רפואי, ועכשיו הרופא שלך יכול לענוד אותם בגאווה על השרוול. עניבת סנלן החמודה הזו היא מחשבה מתנה ul לכבוד האופטומטריסט.

חולצה מעניינת בחולצה הזו כתוב "רפואה

היא התרופה הטובה ביותר". זוהי פרשנות לביטוי "צחוק הוא התרופה הטובה ביותר". זוהי החולצה המושלמת לרופאים. כוס היין ללא הגבעולים "למה סבלני" היא המתנה המושלמת לרופא שיש לו חוש הומור בסופו של יום. זה מיועד לרופאים שאוהבים לצחוק על מטופלים כדי לגרום להם לצחוק ולהרגיש טוב יותר. זה אותו דבר כמו שתמצאו ב-Westin Hotels, כך שזוהי גם מתנה נהדרת לרופאים שאוהבים לטייל אך עלולים כעת להידחות עקב COVID-19.

תן להם את ההזדמנות להראות את התחכום שלהם עם אחת ממתנות הרופאים האלה

לא משנה לאיזה אירוע קרה לרופא בחייכם, אם תמצאו את המתנה המושלמת עבורו, הוא ירגיש מוערך. מציאת מתנה שגורמת לרופא האהוב או לרופא האהוב שלך לחייך, גם אם זה משהו קטן אבל מתוק, היא דרך מצוינת להראות לו כמה אתה מעריך את זה.

כל עוד הרופא שלך עושה קצת עבודה ולא מחכה למתנות

אות הוקרה מוערך בדרך כלל. מתנות אלו לרופאים נמצאות על סף מתאימות ולא מתאימות, לכן הקפידו לדרג את הרופא שלכם ולהכיר את אישיותו לפני ביצוע רכישה. בין אם אתה נשוי לאחד מהם, יש לך חבר בתור החבר הכי טוב שלך, או סתם רוצה להודות לרופא המשפחה שלך, הרעיונות האלה למתנות לרופא יעזרו לך. בין אם אתם נותנים מתנה לאהובכם שהוא רופא או לאדם אהוב שהוא רופא, הרשימה הזו מלאה במתנות שרופאים כנראה לעולם לא יקנו לעצמם (אבל יעריכו).

ריכזנו רשימה של המתנות הטובות ביותר לרופאים מכיוון שאמנם הם ראויים לשבח בנסיבות חיים רגילות

אך יש לחגוג את מעמדם כגיבורים במהלך משבר בריאות עולמי. חיפשנו את קהילת הרופאים שלנו כדי למצוא אילו מתנות הם באמת רוצים בשנת 2021 וכללו את המתנות הטובות ביותר שהוזכרו להלן. הגיע הזמן להתחיל שוב לאסוף מתנות לעונת החגים, והשנה חיפשנו את הבחירה הטובה ביותר עבור רופאים וסטודנטים לרפואה, בין אם אתם עושים קניות לחברים ובני משפחה או מכינים את רשימת המשאלות שלכם. 10 הרעיונות המדהימים למתנות למטה נעים בין כובעי רופא מותאמים אישית לספא ביתי לרגליים וזיכרונות מעוררי השראה.

בעוד שרוב הרופאים אומרים לנו שהמתנה הטובה ביותר

היא לרוב רק כרטיס תודה מכל הלב, למקרה שתרצה לתת קצת יותר, ריכזנו את השילוב הזה של דברים חיוניים, פריטי הרפיה ומתנות לניסוי. קשה למצוא מתנות לרופאים כדי להביע את הכרת התודה שלנו, במיוחד אם אתה או מישהו שאתה אוהב שרד מצב חירום רפואי ונשאר ללא פגע. רוב הרופאים יגידו לך שהם עדיין לא עושים את העבודה שלהם כדי לקבל מתנות או שבחים. פשוט כתוב לרופא שלך כרטיס תודה פשוט כדי להאיר להם את היום ולהזכיר להם שמה שהם עושים חשוב מאוד.

רעיונות למתנות אלה מושלמים לכל מי שעובד באחד ממגוון רחב של מקצועות

מתנות מתאימות לרופאים כוללות דברים שהם יכולים להשתמש בהם במשרד שלהם, כגון כדור מתח, עט יפה או צמח. אז כשזה מגיע לבחירת מתנה לרופא או לאחות בחייכם, בין אם אתם המטופלים, החברה הכי טובה או חמותם, אתם צריכים להיות בטוחים שזה משהו שהם ישתמשו בו ויאהבו באמת.

למרות העובדה שכל מתנה ללא ספק תתקבל בהכרת תודה

עשינו צעד נוסף כדי שהרופא בחייך יאהב את המתנה החדשה שלו. אם אתה מתנה לתולעת ספרים, הקפד לבדוק את רשימת הספרים הרפואיים הטובים ביותר שלנו. אם יש לך חבר או קרוב משפחה שעבר תהליך מפרך של שנים להפוך לרופא, יש המון מתנות לחגוג את תחילת הקריירה שלהם.

הכן סל מתנה לרופא שלך

הכין צנצנת ממתקים מלאה בחטיפים האהובים עליו, או יישם את הכישורים האמנותיים שלך על ידי יצירת ציור או ציור יפהפיים. אבל אם הרופא שלך עשה כמיטב יכולתו, מתנת תודה קטנה בדרך כלל תתקבל בהערכה. זכרו שהרופא שלכם הוא איש מקצוע בשכר שעושה את עבודתו ולא מצפה למתנות.

והיזהר ממתנות רפואיות מתבדחות שעלולות לפגוע בטעות. מתנה מתאימה תמיד לרופא שלך היא משהו ראוי לשתייה או אכיל שאתה יכול להשתמש בו מיד או לחלוק עם אחרים.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *