עיצוב ודמיון

אתר על עיצוב והשראה

Uncategorized

תיקים ממותגים לעסקים

תיקים ממותגים הם בחירה מצוינת עבור פריטי קידום מכירות עבור הסחורה שלך מכיוון שהם מגוונים, שימושיים מאוד ובעל פוטנציאל עצום ללכוד את תשומת הלב של העסק שלך. האביזרים המעשיים ומושכי העין הללו מציעים שטח נחמד וגדול שניתן להדפסה והם כל כך צדדיים שכמעט כל עסק יכול להפיק תועלת מהצעת תיקים ממותגים. בכל הנוגע למוצרי קידום מכירות, חבילות ממותגות הן אחד מהמוצרים המשתלמים, היעילים, המגוונים והשימושיים ביותר שתוכלו להציע ללקוחות שלכם. שקיות קידום מכירות עם לוגו או שם החברה שלך נהדרות לפרסום שכן יש להן חיי מדף ארוכים מה שאומר שהמותג שלך יהיה גלוי וגלוי לתקופה ארוכה יותר. בנוסף, חבילות מודעות מבטיחות הצלחה על ידי הפיכת המסר שלך לידיעת קהל רחב יותר.

כשאתה מתנת שקיות אוכל ומקררים מותאמים אישית כמו תיק הצהריים-N-Carry Enviro

אתה מספק פריט יומיומי מתחשב וידידותי לסביבה, ובו בזמן הלוגו שלך יהיה גלוי לקהל גדול בכל שימוש. כשאתה בוחר מקררים ותיקי אוכל מותאמים אישית, אתה יודע שהמותג שלך הולך ליהנות מאוד. הכר את המותג שלך בכל מקום שאתה הולך עם תיק הקירור המותאם אישית שלך בהישג ידך.

ספק לעובדים שלך תיקי אוכל ממותגים הכוללים את לוגו החברה שלך בחזית ובמרכז

הגן על המכשירים האלקטרוניים היקרים שלך עם תיק מחשב נייד או טאבלט מרופד רקום בלוגו החברה שלך. כרטיסי ביקור ותיק לפטופ תמיד בהישג יד, הצטיידו בתיק עסקים מעור מבריק שיבליט את הפוטנציאל המבטיח שלכם.

זמין במגוון גדלים

תוכל למצוא את התיק המתאים ביותר לצרכים שלך. כשאתה צופה במבחר התיקים שלך, אתה יכול לסנן לפי גדלים של שקיות פילטר קטנות, בינוניות, גדולות וגדולות במיוחד. בחר תיקים העשויים מחומרים איכותיים כדי להתמודד עם עומס העבודה החדש שלך. תיק הוא תיק קלאסי עם הרבה מקום להציג את המיתוג שלך, כמו גם להחזיק כל פריט קידום מכירות אחר שאולי תרצה להכניס כדי לתת ללקוחות וללקוחות פוטנציאליים.

שקיות נייר הן מסוגננות

אטרקטיביות יותר, ניתנות למיחזור ושימוש חוזר מאשר שקיות ניילון, והמעבר לאפשרות האריזה הזו היא רק דרך מהירה למתג מחדש את העסק שלך בצורה יעילה יותר. כשזה מגיע למיתוג, שקיות נייר הן ללא ספק אחת מאפשרויות אריזת המוצרים הטובות ביותר ממספר סיבות. מחקר שוק קטן מגלה שרוב המותגים הידועים משתמשים בשקיות נייר ידידותיות לסביבה כדי לארוז את המוצרים שלהם, אפילו פריטים קטנים כמו שפתון או לק.

אז החלפת שקיות נייר בפרטי המותג שלך יכולה להיות דרך מצוינת לרענן באופן מיידי את המותג שלך

כאשר אתה שם את הלוגו שלך על תיקי קידום מכירות, המותג שלך ירגיש על ידי כולם בכיתה, במשרד, בחנות וברחוב. רק כמה אנשים שייקחו אותם ברחבי העיר או לאירוע כמו תערוכה יגבירו את המודעות למותג במוחם של כל מי שעובר במקום.

אם אתה מחפש מוצר קידום מכירות עמיד שאנשים ישתמשו בו כל יום

שקול לשים את הלוגו שלך על תיקים גדולים. כאן ב- EverythingBranded יש לנו מגוון פנטסטי של שקיות קידום מכירות ושקיות קניות שניתן להדפיס עם הלוגו שלך. כלים שיווקיים פשוטים אך רבי עוצמה, הם מוצר קידום מכירות מושלם עבור מגוון רחב של תעשיות ואירועים. כדי לעזור לך להתחיל, ריכזנו רשימה של 10 תיקי קידום מכירות איכותיים ובלעדיים שהנמענים ישמחו להתהדר בהם.

נסה את שקיות הקניות הנמכרות ביותר שלנו או שקיות למינציה של יצרן עבור שקיות קידום מכירות מוכחות לעסקים שייצגו בצורה חיובית את המותג שלך

מהדפסים פשוטים ועד תמונות רקומות במלואן, אנו מציעים מגוון שלם של שירותים כדי לענות על כל הצרכים שלך בכל הנוגע לתיקים ממותגים ופריטי קידום מכירות אחרים. ניתן להדפיס את תיקי הלוגו המותאמים אישית שלנו עם שם הצוות, החברה או בית הספר שלך. בנוסף, אנו מציעים מגוון שקיות נייר ויצירה וכן שקיות ניילון ללקוחות.

כדי להבטיח קידום חוזר, מוצרים כמו תיקי המשקולת שלנו עשויים מחומרים כמו יוטה וכותנה מועדפים על ידי חברות מכיוון שהם מספקים תוצאות טובות ומעמידים את המותג שלך באור הזרקורים של המוצר. תרצה להפוך את חבילות הפרסום שלך לכמה שיותר מותאמות אישית כדי שיוכלו לייצג בצורה הטובה ביותר את העסק שלך ואת המותג שלך, וזו הסיבה שאנו נותנים לך כל כך הרבה אפשרויות.

צוות העיצוב הביתי שלנו יספק לך את הייצוג האיכותי והמדויק ביותר של המראה והתחושה של העסק ותיק הנסיעות שלך עם המיתוג שלך לפני ההדפסה

לאחר השלמת העיצוב או הלוגו, אנו נעבוד על יצירת הוכחה שתראה לך כיצד ייראה הגרפיקה שלך על שקיות הנייר המותאמות אישית שלנו. אם ההוכחה נראית טוב ואתה רוצה להמשיך, נשלח חשבונית ונתחיל בייצור לאחר תשלום החשבונית. השלב הבא הוא ליצור עיצוב שיספק הוכחה לשקיות הנייר המותאמות אישית שלך.

עם הלוגו שלך

הם מהווים את המתנה המושלמת לשיעורי מכללות ואירועי ספורט. אתה יכול גם להשתמש בהם כפריטים קמעונאיים כדי לקדם את רוח בית הספר או לגייס כספים למחלקות. ניתן להדפיס את כל תיקי הספורט שלנו עם הלוגו והמיתוג שלך, ואנו מציעים תמונות חינם ללא הגבלה עם שינויים כדי לוודא שהתיקים שלך מתאימים לצרכים שלך בדיוק לפני שאתה מקבל אותם.

תיקים ממותגים מותאמים אישית הם דרך יעילה וחסכונית לקדם את המותג שלך לקהלים חדשים. עם זאת, גילינו שיש חברות בודדות שיכולות להפיק תועלת רבה משקיות חד פעמיות מותאמות אישית.

Budget Branders משרתת חברות במגוון רחב של תעשיות ואנו מוכנים להדפיס שקיות נייר מותאמות אישית לכל מי שמבצע הזמנה

ערך המותג של תיקים מודפסים לוגו הוא נרחב וקרסטליין מציעה תיקי עסקים מותאמים אישית לכל סגנון ותקציב. אתה יכול להדפיס כמעט כל דבר על התיקים הממותגים שלך, כולל לוגו, שם חברה והודעה המייצגת את החברה שלך.

הגן על המכשירים הטכנולוגיים הקריטיים שלך עם תיקים מותאמים אישית למחשב נייד

תיקי מסנג'ר לוגו ממותגים וכיסויים לטאבלטים ממותגים. בין אם אתה צריך שקיות קניות לשימוש חוזר ללקוחות שלך, תיקי שרוך לחלוקה ביריד עבודה, או תיקים למחשבים ניידים לצוות המשרד שלך, ללא ספק יש את התיק המושלם שתוכל להדפיס עליו את הלוגו שלך לנראות טובה יותר. תיקי כושר: תיקים ממותגים בעלי קיבולת גדולה יותר כמו זה מתאימים לעסקים המתמחים במוצרי ספורט וכן לעסקים שרוצים ליצור קופסאות מתנה גדולות לקידום מכירות לאירועים.

LEAVE A RESPONSE

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *